为你

俗人、行俗事、望过俗生活
Goodbye To Romance - Ozzy Osbourne

再见、爱情


存档灵魂:

Goodbye To Romance
再见爱情


【歌词】


Yesterday has been and gone
Tommorow will I find the sun
Or will it rain
Everybody's having fun
Except me, I'm the lonely one
I live in shame
昨日已经逝水东流
明日太阳冉冉升起
或者落下凉爽的雨
每个人都有自己的快乐
除我, 我是最孤独那个
我活在自我蒙羞中

I say goodbye to romance, yeah
Goodbye to friends, I tell you
Goodbye to all the past
I guess that we'll meet
We'll meet in the end
我说再见爱情, 是的
再见了朋友们, 我告诉你
再见了所有过去
我想我们会见面
聚会在生命终点

I've been the king, I've been the clown
Now broken wings can't hold me down
I'm free again
The jester with the broken crown
It won't be me this time around
To love in vain
我是我的王, 我也是自我小丑
现在折断翅膀但我不会就此坠毁
我一定会重获自由
玩笑的小丑头顶破碎皇冠
这次我绝不会如此这般
不会再次爱徒然

I say goodbye to romance, yeah
Goodbye to friends, I tell you
Goodbye to all the past
I guess that we'll meet
We'll meet in the end
我说再见爱情, 是的
再见了朋友们, 我要告诉你
再见了所有过去
我想我们会见面
聚会在生命终点

And I feel the time is right
Although I know that you just might say to me
What'cha gonna do
What'cha gonna do
But I have to take this chance goodbye
To friends and to romance
And to all of you
And to all of you
Come on now
我觉得此刻正当时
虽然我知道你可能对我说
你要打算做什么
你要打算做什么
但是我必须借就此说再见
对朋友们和爱情
和你们所有的人
和你们所有的人
来吧就现在

I say goodbye to romance, yeah
Goodbye to friends, I tell you
Goodbye to all the past
I guess that we'll meet
We'll meet in the end
我说再见爱情, 是的
再见了朋友们, 我要告诉你
再见了所有过去
我想我们会见面
聚会在生命终点

And the weather's looking fine
And I think the sun will shine again
And I feel I've cleared my mind
All the past is left behind again
现在所有的天气都是好天气
再一次, 我认为太阳会自发光
现在我感觉我已经神清气爽
所有的过去已经过去

I say goodbye to romance, yeah
Goodbye to friends, I tell you
Goodbye to all the past
I guess that we'll meet
We'll meet in the end
When The Children Cry
我说再见爱情, 是的
再见了朋友们, 我要告诉你
再见了所有过去
我想我们会见面
聚会在生命终点


评论

热度(18)